Hrvatska plaža na kojoj će se ovog ljeta tražiti mjesto više

Raj na zemlji, kažu turisti, ali i domaći Dubrovčani kada dođu na  jednu od najpopularnijih dubrovačkih plaža, “Copacabana Beach”. Lokacija je poznata, a vrijeme? “Time is now”, ovogodišnji je slogan koji na Copacabanu poziva prije svega, mlade i urbane ljude, željne dobre zabave, kvalitetnog vina i hrane… i  upravo ondje. Naravno, i sve one koji se tako osjećaju. Glumac Lujo Kunčević i pjevač Vlaho Arbulić ondje su proveli kratki odmor, a i ujedno snimili kampanju za ovu prestižnu dubrovačku plažu. Uz njih su bili hrvatski i srpski top-modeli Ivana Bataković, Ksenija Bujišić te dizajnerica Tijana Krstić.

Jedinstveni doživljaj i zapanjujuće ljepote Dubrovnika, pod vodstvom Copacabana tima, i ove će godine ostaviti bez daha goste iz cijelog svijeta. Čeka ih obilazak dubrovačkih zidina, jacuzzi te luksuzna vina i šampanjci, a Stari grad moći će upoznati i iz podvodne perspektive – zaronom u morsko plavetnilo i okidanjem nezaboravnih “selfija” GO PRO kamerom. Kada se umore od morskih avantura, mogu se vratiti pješčanoj idili na Lapadu, gdje mogu uživati u pogledu na umjetničke instalacije.

“Fokus je ove sezone na pokušaju da ljudima omogućimo da izdvoje trenutak za sebe i prepuste se dobroj atmosferi plaže Copacabana”, zaključio je prokurist plaže Tin Sentić. Sve informacije o novoj kampanji, kao i program sezone, možete naći na Instagram profilu @copacabanadubrovnik. I ne zaboravite… “Time is Now”.

(Ukupno pregleda na ovaj sadrzaj 24 pregleda, 1 Danas)

Related posts